2024-05-17
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2049 Diósd, Szent István tér 1.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
Pénzügyi igazgatási feladatok (Korm. rendelet 1. melléklet 19. pont I. besorolási osztály)
Ellátandó feladatok:
Adók és adók módjára behajtható köztartozások nyilvántartásával, elszámolásával, kivetésével, beszedésével, gazdálkodással kapcsolatos feladatok és hatáskörök ellátása, kapcsolódó nyilvántartások, statisztikák, jelentések vezetése. Ügyfelek fogadása, tájékoztatása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Adóügyi ügyintézői feladatok ellátása
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
§ Magyar állampolgárság,
§ Cselekvőképesség,
§ Büntetlen előélet,
§ Főiskola,
§ hasonló területen szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
§ Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
§ Főiskola, igazgatásszervező,
§ közigazgatásban szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
§ informatikai szakképesítés
§ ASP program ismerete
Előnyt jelentő kompetenciák:
§ kiemelkedő kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség
§ önálló döntési képesség
§ terhelhetőség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
§ fényképes önéletrajz (a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 8. §-a és az 1. sz. melléklete alapján
§ iskolai végzettséget és képesítést igazoló bizonyítványok másolata
§ hatósági erkölcsi bizonyítvány (három hónapnál nem régebbi)
§ hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázó személyes adatai a pályázati eljárással összefüggésben kezelhetőek, illetve azokat a pályázat elbírálásában részt vevők megismerhetik
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2016. május 25.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kisfalvi István nyújt, a 0630/524-5986 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
§ Postai úton, a pályázatnak a Diósdi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2049 Diósd, Szent István tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 20160426 , valamint a munkakör megnevezését: Adóügyi ügyintéző.
vagy
§ Elektronikus úton Kisfalvi István jegyző részére a jegyzo@diosd.hu E-mail címen keresztül
§ Személyesen: titkárság, Pest megye, 2049 Diósd, Szent István tér 1. .
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. A Pályáztató fenntartja magának a visszavonás, valamint a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kerül kikötésre.
A pályázat elbírálásának határideje: 2016. június 1.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
§ Diósd Város Honlapja - 2016. április 25.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.diosd.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2016. április 30.
A pályázati kiírás közzétevője a Nemzeti Közigazgatási Intézet (NKI). A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által az NKI részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.