Ügyintézés

Ügyintézés

Tisztelt Ügyfelek!

 A képviselő-testület 2022. július 18. és 2022. augusztus 21. közötti időszakban igazgatási szünetet rendelt el a Polgármesteri Hivatalban.

A fenti időszakban az ügyfélfogadás szünetel.

Rendkívül indokolt esetben – telefonon vagy e-mailben történt előzetes egyeztetés alapján- az ügyintéző által megadott időpontban intézünk személyes ügyfélfogadás keretében ügyeket!

Megértésüket köszönjük!

 

 

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Köztisztviselő Nap alkalmából

a Diósdi Polgármesteri Hivatal

2022. július 1-jén (pénteken) zárva tart!

 

Megértésüket köszönjük!

 

2022. július 1-jétől új behajtási rendelet lépett életbe. A behajtásért térítési díjat nem kell fizetni, de a behajtási engedély megkérése kötelező! A kérelmet a behajtasiengedely@diosd.hu címre kell beküldeni.

Tisztelt Ügyfeleink! A mai napon (2021. július 21-én) a  Polgármesteri Hivatal telefonjai technikai okok miatt nem üzemelnek, a hiba elhárítása folyamatban van. Megértésüket köszönjük!

 

Tájékoztató

A képviselő-testület 22/2021. (VI.24.) önk. számú határozatával Polgármesteri Hivatalban 2021. július 26. napjától 2021. augusztus 22. napjáig igazgatási szünetet rendelt el.

A fenti időszakban az ügyfélfogadás szünetel. Rendkívül indokolt esetben az ügyintézővel telefonon vagy e-mailben történő előzetes egyeztetésen megbeszélt időpontban fogadunk csak ügyfeleket.

A kérelmeket postai úton vagy ügyfélkapun keresztül lehet benyújtani.

Megértésüket köszönjük!

 

 

 
Ügyfélfogadás
Adóügyek
Anyakönyvi ügyintézés
Műszaki ügyintézés
Igazgatási és szociális ügyek

 

Nyomtatványok: