+6
°
C
Max.:+6
Min.:+3
Cs��
P��n
Szo
Vas

2024-04-19

Álláslehetőség

Diósdi Polgármesteri Hivatal a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Diósdi Polgármesteri Hivatal Pénzügyi irodavezető munkakör betöltésére.
1444215880_HUN_Diosd_COA_nagykep.jpg

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozatlan időre szól.

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2049 Diósd, Szent István tér 1.

 

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Gazdasági vezetői feladatok ellátása, költségvetés, zárszámadás készítésével kapcsolatos feladatok, könyvelési feladatok irányítása az önkormányzat és intézményei vonatkozásában, beruházások pénzügyi előkészítése, szerződések pénzügyi véleményezése, kötelezettségvállalás ellenjegyzése, a pénzügyi, számviteli rend betartatása, a zavartalan működéshez és gazdálkodáshoz szükséges likviditás biztosítása. Rendeletek, szabályzatok, előterjesztések készítése.

Az irányítása alá tartozó személyek száma: 6

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Főiskola, pénzügyi, számviteli,
  • közigazgatásban szerzett - Legalább 1-3 év vezetői tapasztalat,
  • hasonló területen szerzett - Legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

 

  • mérlegképes könyvelői szakképesítés

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Egyetem,
  • közigazgatásban szerzett - Legalább 5 év feletti vezetői tapasztalat,
  • Gyakorlott szintű Számviteli/pénzügyi szoftverismeret,

 

Elvárt kompetenciák:

  • kiemelkedő kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség,
  • terhelhetőség,
  • önálló döntési képesség,
  • komplex gondolkodásmód,

Előnyt jelentő kompetenciák:

  • Ecostat szoftver felhasználói szintű ismerete

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes önéletrajz (a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 8. §-a és az 1. sz. melléklete alapján
  • iskolai végzettséget és képesítést igazoló bizonyítványok másolata
  • 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy nyilatkozat a pályázat elnyerése esetén az erkölcsi bizonyítvány kikéréséről
  • adatkezelési nyilatkozat a pályázati eljárásban szereplő adatok kezelése vonatkozásában

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. február 12.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Diósdi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2049 Diósd, Szent István tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 20160111 , valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi irodavezető.

 

  • Személyesen: titkárság, Pest megye, 2049 Diósd, Szent István tér 1. .

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatokról Diósd Város Jegyzője, mint a kinevezési és munkáltatói jogkör gyakorlója – az előzetes értékelés alapján, személyes elbeszélgetést és a polgármester egyetértését követően – dönt. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kerül kikötésre. A kiíró a pályázat indokolás nélküli eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. február 19.

 


 


Összes esemény